22 Febrero 2026

Desconnexió digital i drames reals: Gemma Pasqual i Escrivà ens visita

ESO (PAI)

Hem tingut el plaer de rebre l'escriptora Gemma Pasqual i Escrivà, una visita que ha resultat ser inspiradora i molt valuosa per a tots i totes.

Gemma ha compartit amb nosaltres detalls sobre la seua novel·la "Drames i likes a l'institut", una obra que ressona profundament amb la realitat que viuen els nostres joves. La novel·la aborda temes tan rellevants com els drames adolescents i l'omnipresent influència de les xarxes socials en les seues vides.

Però la visita no s'ha limitat a la presentació del seu llibre. Gemma també ens ha parlat sobre la seua vida i la seua trajectòria professional, oferint als nostres alumnes una perspectiva valuosa sobre el món de l'escriptura i la importància de seguir les seues passions.

Per a nosaltres, aquest tipus de trobades són fonamentals. Creiem que el contacte directe amb autors i professionals de diferents àmbits enriqueix la formació dels nostres alumnes i els obri noves perspectives sobre el món que els envolta.

Noticia siguiente
Noticia anterior
¿Quieres más información?

COLEGIO

Tel. 964 228 758
Calle San Jorge del Maestrazgo, 2
12003 Castellón de la Plana 

 

ESCUELA INFANTIL

Tel. 964 228 758
Calle Moncófar,6
12003 Castellón de la Plana

 

facebook instagram youtube

© 2026 San Cristóbal Centros Educativos. 

Solicitar Visita